קידום אתרים ממומן הוא סוג של פרסום חיפוש בתשלום שנועד לעזור לעסקים למשוך לידים ולקוחות איכותיים, על סמך מילות המפתח הממוקדות שהם בוחרים.
כיום, תאגידים גדולים משתמשים לרוב בקידום אתרים ממומן כדי לקדם את המותג או המוצר שלהם. זה הפך לטכניקת שיווק מיינסטרים בקרב עסקים.
הדרך הנפוצה ביותר להשיג נראות בשוק היא באמצעות מודעות חיפוש בתשלום. עם זאת, זה יכול להוביל לקמפיינים יקרים שאולי לא כדאי לבעלי עסקים קטנים. במקרה זה, קידום אתרים ממומן יכול להועיל שכן הוא עוזר לעסקים לקבל גישה לחיפושים איכותיים ורלוונטיים מבלי להוציא יותר מדי כסף על קמפיינים פרסומיים.
לקידום אתרים ממומן יש גם כמה חסרונות וסיכונים פוטנציאליים הקשורים אליו, כמו דילול מותג אם עסקים נכשלים בשיווק המותגים שלהם ביעילות או אם אין להם מספיק
—
קידום אתרים ממומן הוא תהליך רכישת דירוגי אתרים. נוהג זה הופך לפופולרי יותר בקרב חברות שרוצות לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מבלי להשקיע הרבה בשיווק ובתוכן.
מכיוון שחיפוש ממומן מתמקד בהמרת מבקרים ללידים, ניתן להשתמש בו הן לקמפיינים פרסומיים מסורתיים והן לשיווק דיגיטלי. הרעיון המרכזי מאחורי קידום אתרים ממומן הוא שהחברה משלמת למישהו אחר כדי לקדם את המוצר או השירותים שלו בתוצאות של מנועי החיפוש, בזמן שהם לא מבזבזים כסף או זמן ביצירת תוכן בעצמם.
הסוג הנפוץ ביותר של קידום אתרים ממומן כולל פרסום ב-PPC ובמדיה חברתית, אך ישנן גם אפשרויות נוספות כגון פרסום מקורי, שיווק במייל, שיווק משפיענים ועוד.
בשנת 2020, תעשיית ה-SEO נמצאת בתנופה. זה כבר לא רק להגיע למיקומים העליונים בגוגל. עם עליית השיווק במדיה החברתית, דירוג הניוז-פיד ואלגוריתמי החיפוש המשתנים, אנשי מקצוע קידום אתרים צריכים להתנער מהדרכים הישנות שלהם ולחדש במהירות.
מהו קידום אתרים ממומן?
קידום אתרים ממומן הוא סוג של פרסום המאפשר לחברות להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות קמפיינים שיווקיים בפלטפורמות כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.
לדוגמה, חברת תעופה עשויה להציג מודעות על הצעות הקידום האחרונות שלה ב-YouTube ובפייסבוק כדי למשוך לקוחות חדשים לאתר שלה.
אופטימיזציה ממומנת למנועי חיפוש היא מעין טכניקת שיווק המשתמשת בפרסום בתשלום כדי לקדם את השירותים והמוצרים של חברה ללקוחות פוטנציאליים.
מהי אופטימיזציה ממומנת למנועי חיפוש? זוהי צורה של אסטרטגיית שיווק המשתמשת בפרסום בתשלום כדי לקדם את השירותים או המוצרים של חברה ללקוחות פוטנציאליים במנועי החיפוש. זה יכול לעזור לייצר תנועה, להגדיל את שיעורי ההמרה ולהגדיל את ההכנסות.
קידום אתרים ממומן מתייחס בעיקר לחיפוש בתשלום במטרה להגביר את המודעות למותג.
זוהי דרך יעילה עבור עסקים וחברות רבים להרחיב את היקף החשיפה שלהם ולהגיע לקהלים רחבים יותר מבלי להשקיע הרבה בקמפיינים שיווקיים מסורתיים.
חיפוש ממומן הפך לאסטרטגיה פופולרית עבור מותגים רבים כמו גם עבור עסקים מקומיים. כאשר יש לך מוצר או שירות שאתה רוצה לפרסם, חיפוש ממומן הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת מבלי לשבור את הכיס ולהצליח להגיע לקהל רחב יותר.
קידום אתרים ממומן אומר שאתה מקבל תשלום עבור כל מבקר שאתה מקבל לאתר שלך. בתמורה, חברות מפרסמות באתר שלך ונותנות להן קיצוץ מהרווחים.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני ההרשמה עם נותן חסות הוא לוודא שקהל היעד שלו מתאים לסוג התנועה שמגיעה לאתר שלך. לחלק מהאתרים יש תקציב נמוך מאוד ואינם יכולים להרשות לעצמם קליקים רבים, בעוד שלאחרים יש המון תנועה, אך ייתכן שהם אינם מתאימים לסוג המודעה שהספונסר מחפש.
חשוב לדעת מדוע נותני החסות בוחרים בקמפיינים מסוימים בניגוד לקמפיינים אחרים כדי שלא תבזבז זמן על משהו שאולי לא יצליח בסופו של דבר.